Date

Hej hopp på er alla!
Idag har jag hunnit med relativt mycket faktiskt :-)
Slutade jobba vid 8 imorse gick hem och började städa lite granna, diska, fixa lite med tvätten, slänga sopor och så, sedan körde jag till CG och handlade mat för veckan och OJ så mkt pengar det blev! Var inte riktigt min mening, eller det blev inte jättemkt pengar, men jag räknade väl inte med den summan på det jag handlade, blev dock 3tidningar till mig att ha på jobben :-)
Sedan åkte jag hem fixade med maten jag köpt och rensade i kylen (A) efter det så tog jag en dusch och fixade till mig lite (är knappt sminkad, har enbart mascara på mig idag) Sedan åkte jag iväg till vårt köpcentrum i grannkommunen för att handla lite.
Skulle handlat på BS men Damn vad de har höjt priserna där, jag blev inte överdrivet nöjd över det faktiskt då jag skulle köpa min bodyscrub, så smålänningen i mig sa NEJ och gick därifrån, jag är faktiskt lite stolt över det :-)
Gick in om UP och hittade min nya favorit, som jag faktiskt köpte(!) sedan köpte jag även ett par nya solbrillor, jag vet inte vad det är med mig och solglasögon, jag råälskar solglasögon :-)
Efter det så träffade jag A och vi gick på Date :-) Supermysig person, klart lite nervöst första gången man träffas, men en allmänt trevlig påg och en riktigt gentleman, MEN ät INTE nudlar på första daten,, haha som jag kladda, finns det något fint sätt att äta nudlar på?? Information om det isf tack! :-P
Sedan gick vi och kollade i lite butiker (läs jag) och köpte lite nödvändiga saker. JA nödvändiga, jag köpte dag och nattcreme, har aldrig använt det förr, men jag tänkte att det är la lika bra att börja använda det redan nu, speciellt med all skit vi utsätter vårt ansikte för?! Så jag hoppas att det kommer hjälpa mig att hålla min hy fin lääänge :-) Sedan köpte jag sminkborttagningsmedel, dels till härhemma (glömde dock köpa pads..) och dels till mina två olika arbetsplatser, jag glömmer ju ALLTID att ta med mig sådant till jobb, så jag fixade som jag alltid kan ha här :) Hade tänkt att köpa som jag hade på de olika arbetsplatserna, men det känns såå onödigt ju! :-S Så jag får helt enkelt komma ihåg att ta med de :-) Eller iaf nattcremen. Sedan tog vi och fikade på en frappe och sedan körde vi hem, en helt lagom date på 1,5 h och det kändes bra :-)
Körde inom om syrran på vägen hem och fick en lalandiaresa på köpet. :-P Sålde mina VB jeans till syrrans kompis för en 100-lapp.
Rökte lite med de och sedan åkte jag hem, blev dock sugen på barn då syrrans väninna var där och hade med sin 1 åriga dotter! Massa Mys <3
Nu är jag hemma och har precis gjort fiskgryta som jag ska äta ikväll och sedan åker jag iväg och jobbar igen(!!) mellan 20.00 och 09.00 men jag får sova på jobb så det är ganska lugnt, det är mer det faktumet att man är låst till sin arbetsplats som är jobbig.. Men jag älskar mitt jobb och jag hade inte velat ha något annat jobb nuförtiden, men det är klart det är jobbigt att gå dit. Men när man väl är där så är det hur lugnt som helst :-)
Såg nu att jag lyckats ta en Eyeremover och en makeup-remover,, Jag AVSKYR när folk ställer saker hur de vill i hyllorna! Ghaa! På dem! :-( Ogilla massa på dem faktiskt.
Nej nu måste jag dra mig till CG igen och köpa tandborste och tandkräm kom jag på... Heja mig! :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0