Fått upp ögonen för Make Up!

Hej på er alla!
Sminkbloggar finns det visst enormt många av här ute i bloggvärlden och jag har verkligen inte tänkt att vara med och konkurrera med dessa "soon to be makeup-artists" utan jag vill blogga om mitt liv och om min nya hobby sminkning, jag vill lägga upp bilder och se min utveckling om hur jag bör sminka mig och olika färgkombinationer, för helt ärligt, visst ser det enkelt ut när man kollar in de andra bloggarna? *leer* Jag tyckte dock inte att det var jätte enkelt, men övning ge färdighet, visst? :-)
Min första sminkning efter att följt en make up artist beskrivning, det blev ganska bra, eller vad tycker ni? :-)
Skuggare i bruna nyanser :-)
Sedan testade jag på med lite färg! :-)
Hur som helst är jag inte 100% nöjd, med varken sminkningen eller bilden.
Det är blå skuggning, dock syns detta verkligen inte, vilket är lite tråkigt.
Lite bättre bild, men det syns ändå inte att det är blått.
Men jag lär mig säkert fotografera sminkningen bra också i framtiden :-)
This is All Folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0