Glass är Gott, Men det kostar!

 

Jag fick en supergod glass av Mamma idag, är ju hemma hos de :-)
Det var först gammeldags vaniljglass och sedan var det lakrits/citronglass, SÅÅÅ gott :-)
MEN om man vill äta glass så måste man motioner av det sen eller hur?! Det är något som måste göras även om det inte alls är lika skoj som att äta glassen :-)
Mamma och jag gick ner till stan eller hrm, ja byn... Sedan gick vi lite där och hem sen igen :-)
Såå häär glad borde man verkligen se ut när man går ut och går tycker jag :-)
Men visst ser mitt hår överdrivet förjävla tråkigt ut? :-( Men det går ju att fixa hoppas jag :-)
Nu ska jag snart åka hem :-) Nej jag ångrade mig nu, det blir ingen hemfärd, jag stannar här inatt också, vi har precis ätit och jag är inte alls sugen på att sätta mig i en bil och köra hem nu...
Kram på er
Keennas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0