Lip Injection

Jag har alltid sagt att jag ska förstora mina läppar för att jag har SÅÅ enormt tunna läppar, främst då min överläpp, det är bara en tunn linje. Dock tycker jag inte om tanken att spruta in en massa saker i mig (Även om jag har miljontals saker jag vill göra med mig kropp) men så var jag inne på eleven.se och ja, jag hittade denna produkten.

*Det är ett läppglans som ska förstora läpparna.
*Den ska ge 20% mer volym
*Göra de 40% fylligare
*Öka fuktigheten med 30%
*Resultatet ska vara 60% mer långvarigt.
Det är en vanlig pensel som har på vanliga läppglans.
Plumpern är genomskinlig och man får lov att ta läppglans och liknande över.
Det känns verkligen som om den fungerar, vågar dock inte säga något än jag har använt den igår och idag.
Men fy för vad mina läppar svider så jag känner ju att någonting händer.
Jag tänkte lägga upp en bild i veckan på mina läppar och se om där är någon förändring. :-)
Jag vet inte om det är tänkt att de bara ska bli större med hjälp av denna produkt eller om det bara är under tiden man har den på sig? Det återstår ju att se :-)
To Faced Lip Injection Extreme
Köpt på Eleven.se
Kostnad: 290:-
Jag tog den som stor så att man verkligen kan se det, så nu hoppas jag på att se resultat :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0