Löshår eller inte löshår?

Jag är riktigt sugen på att sätta i Löshår nu till sommaren! Jag älskar att ha långt hår, men mitt egna är så slitet (även om jag väldigt sällan använder hårfön, platttåg, locktång) då det blir ju aldrig att mitt hår blir riktigt långt :-( Jag är inne och kollar på Rapunzel of Sweden nu och funderar på om jag ska handla där, men så är jag så osäker på vilket hår jag vill ha där, det finns ju verkligen variation där och man kan skicka tillbaka om färgen inte stämmer, vilket är JÄTTEBRA! Men det är ju sååå tråkigt att behöva skicka tillbaka och vänta på nytt, även om det bara tar ca 3dagar allt som allt, så är det ändå tre dagar för mycket, jag har INGET tålamod :-P
Jag har en vän som kan hjälpa mig att sätta i det, dock vet jag inte riktigt vad hon vill ha för det, kan kanske utnyttja någon av mina andra vänner som gör det gratis på mig då?!
Jag vet inte riktigt vilken färg jag vill ha som sagt och det är dessa två jag väljer mellan just nu. Hjälp någon?
klicka på bilderna för att komma till Rapunzels sida och se de två olika alternativen jag väljer på!
Mitt egna hår är ju som sagt ganska så slitet och jag vet inte riktigt om det kommer ta skada av att förlänga håret eller inte. Men jag lägger upp en bild på hur mitt egna hår ser ut idag så kan ni väl skriva vilken av förlängningarna ni tycker skulle passa mig bäst?! :-)
Jag var inne på en annan sida och tittade lite på löshår där, de har ingen paketlösning så som Rapunzel har men det blir ca 485:- billigare att handla på deras sida. Då får jag köpa ett kit med blonda slingor och ett kit med bruna slingor (50slingor i var) och sedan en värmetång, då skulle det kosta 1103:- på denna sidan jämfört med 1590:- på rapunzel dock verkar rapuzel mycket mer seriösa och etablerade plus att man får med skydds saker till håret och en dvd som visar hur man fäster håret och det får jag inte på den andra sidan (swedenhair.se) någon som har kunskap och åsikter om de olika sidorna som kan hjälpa mig med mitt val? Skulle verkligen hjälpa.!
För som sagt jag har inte riktigt råd att köpa löshår just nu, men jag vill verkligen ha löshår NU!!! men går priset verkligen före kvalitén på produkterna, eller är det lika bra att betala det lilla extra och bli helt säker på att jag blir nöjd, eller ska man chansa? Som sagt jag behöver Råd och Hjälp! :-)
Kram Keennas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0