Midsommar fylla javisst!

Jag har fått den viktigaste fyllan nu på midsommar :-) nämligen av jordubbar och sill och potatis! Så jag är lycklig :-)
Jag är dock lite ledsen över att jag faktiskt är på jobb när det är sååå enormt mycket som händer just nu runt omkring mig och en massa fester som jag vill närvara på. MISSFÖRSTÅ MIG INTE! jag ÄLSKAR mitt jobb! Jag älskar att vara på jobb och att jobba med det jag jobbar med och jag älskar de jag jobbar med! MEN just idag känns det lite surt att jobba. (Det kommer det inte att göra när löningen kommer, nej jag vet :-) Men ändå!
Ändrade Midsommarsminkningen Aningen! Enjoy!
Fick även en ros i håret :-)
Är jag inte söt
med ros i svansen?
Denna bild
gillade jag :-)
ursäkta?
Har jag potatis-
näsa?! :-O
Nu ska jag lägga mig och sura. Men bilderna har ni här ovan iaf, jag är inte nöjd med mascaran, men det blev lite av en paniksminkning, så jag råkade sminka på mascara två gånger, men två olika BRA mascaror, men som resulterade i SPINDELBEN *kräker i min mun*
Hästen den har fyra ben
Tuppen den har två
Kuken den har inga ben men den kan stå ändå SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0