Stranddag!

Japp nu ska jag bege mig till stranden, tänkte ha med mig frukost, kanske dax att äta det eftersom jag varit vaken sedan halv 7.
Sedan tänkte jag ligga där tills 4tiden faktiskt, fin C kommer och håller mig sällskap runt 12-13 tiden så det är trevligt. Men jag är verkligen inte på humör att ta på mig och packa ihop allt och sticka ner.. Lite halvjobbigt faktiskt eftersom jag vill till stranden.. Aja får väl bita i det sura äpplet. Kaffet är kokt nu iaf och det är bra, funderar lite på vad jag ska äta till frukost dock.. Får väl göra någon mat att ta med mig, lär ju behöva någon sorts lunch/fika också. Jaja men det löser sig :-)
Nej packa ihop sig var det ja! Ha det hallonsylt! :-)
Kram Keennas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0