Uppdatering

Snabb genomgång av gårdagen kanske... Jag skrev ju att jag skulle köpa ny tandborste och tandkräm till jobb.. Vilket jag gjorde. Jag köpte även "Smile" som ska ge en ljusare tänker på 3veckor eller vad det var. Vi får väl se hur det blir med den saken :-P
Jag tog även en bild på min natt eller dagkräm, inte den bästa bilden men det får funka ändå :-) Sedan håller jag på att lära mig fläta en inbakad fläta, detta för att jag ville ha löshår, eller jag vill fortfarande, men nu har jag bestämt att jag nog borde ta och skita idet med tanke på mitt jobb...
Tog en bild på mig själv och nu när jag tittar på den blir jag alldeles paff, jag har nämligen gått runt och känt mig JÄTTE enorm och fet idag och nej inte på stranden utan när jag haft kläder på mig och varit iväg på olika saker.. Jag tyckte inte om känslan alls... Men när jag tittar på denna bilden ser jag fan riktigt smal ut! (Vilket jag inte är)
Fotade även min nyakompis Dino eftersom jag tyckte att han var megasöt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0