Utvärdering av Tigi Beachin' Blond


Tigi Beachin' Blond

Jag testade ju som sagt denna produkten innan idag inhandlad på Baresso och om jag skulle utvärderat det när jag tvättade håret, satte i balsamet och när jag kletat in glansvaxet innan jag fönat håret så skulle jag gett dessa produkterna MINUS MINUS MINUS inte alls bra! Håret kändes torrt och "fnasigt" och inte alls bra.
Men sen fönade jag det satte upp det i en totte och stack på myskväll hos min tjejkompis <3
När jag gick från bilen så kom jag på att jag inte hade tänkt på hur håret blivit, så jag tog ner totten
Och WOW så gott det doftade och så lent håret var! Verkligen Pluspoäng på detta!
Jag var faktiskt riktigt sur över att jag betalat 400:- på detta när jag kunde få likvärdiga om inte bättre produkter på CityGross för 150:- men nu när jag har resultatet i handen, så tycker jag att det var relativt prisvärt. Hade det kostat 250kr - 300 så hade det varit ett Klipp!
Håret luktar supergott och det är verkligen ett plus! :-)
Keennas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0